

Kedves Ügyfeleink!
Az alábbi nyomtatványok mellé az alábbi dokumentumot(okat) szükséges a változás bejegyzése érdekében bemutatni:
Az ÁSZF 4.2. pontja alapján:
- ingatlan adásvétel, új ingatlan bekapcsolása esetén: ingatlan adásvételi szerződés és birtokbaadási jegyzőkönyv, vagy földhivatali bejegyző határozat
- ajándékozás esetén: ajándékozási szerződés vagy földhivatali bejegyző határozat
- öröklés esetén: halotti anyakönyvi kivonat, vagy jogerős hagyatékátadó végzés
- bérleti szerződés
Általános változás bejelentő (Levelezési cím változás, Elhalálozás, Név változás)
Bérlői nyilatkozat ( Albérlet )
Térítéses lom hulladék szállítás megrendelő
Tulajdonosváltozás (Adás-vétel, Felhasználó változás )
Új bekapcsolás ( Új építésű ingatlan )