Formanyomtatványok

Nyomtatóbarát változatPDF változat

Kedves Ügyfeleink!

Az alábbi nyomtatványok mellé az alábbi dokumentumot(okat) szükséges a változás bejegyzése érdekében bemutatni:

Az ÁSZF 4.2. pontja alapján:

  • ingatlan adásvétel, új ingatlan bekapcsolása esetén: ingatlan adásvételi szerződés és birtokbaadási jegyzőkönyv, vagy földhivatali bejegyző határozat
  • ajándékozás esetén: ajándékozási szerződés vagy földhivatali bejegyző határozat
  • öröklés esetén: halotti anyakönyvi kivonat, vagy jogerős hagyatékátadó végzés
  • bérleti szerződés

 

Általános változás bejelentő (Levelezési cím változás, Elhalálozás, Név változás)

Bérlői nyilatkozat ( Albérlet )

Szüneteltetési kérelem

Térítéses lom hulladék szállítás megrendelő

Tulajdonosváltozás (Adás-vétel, Felhasználó változás )

Új bekapcsolás ( Új építésű ingatlan )