Hulladékszállítás

Nyomtatóbarát változatPDF változat

Hasznos információk

1.) Mit kell tenni az ingatlan tulajdonváltozásakor (adásvétel, örökösödés, ajándékozás, stb.)?

Az ingatlan tulajdonváltozásának bejelentése egyetemeleges kötelezettségnek minősül mind régi, mind az új tulajdonos számára is 15 napon belül, minden esetben egy hivatalos tulajdonosváltozást igazoló dokumentum másolatának megküldésével és egy néhány soros írásos kérelem benyújtásával történik, melyet benyújthat:

  • személyesen (ügyfélszolgálati irodáinkban ügyfélszolgálati időben)
  • elektronikus levél formájában (szkennelve)
  • vagy postai úton.

 

2.) Egyenlegről tájékozódás

Egyenlegéről telefonon, ügyfélszolgálati időben tájékozódhat, miután munkatársunk elkérte Öntől az azonosításhoz szükséges személyes adatait.

 

3.) Címváltozás bejelentése

Írásos kérelem benyújtásával történik, melyet benyújthat:

  • személyesen, ügyfélszolgálati irodáinkban ügyfélszolgálati időben
  • elektronikus levél formájában 
  • postai úton.

 

4.) Kisebb mennyiségű építési törmelék átadása Agárdon

Szolgáltatási területünkön az elmúlt években több helyen, közterületen történt az építési hulladékok illegális lerakása.

A VHG Nonprofit Kft. megvizsgálta milyen formában tud a problémára megoldást találni.

2015. 06. 01. napjától kezdődően lehetőséget biztosít a 2484 Agárd, Gárdonyi G. u. 34- 38. szám alatti telephelyén kisebb mennyiségű építési törmelék átadására, valamint ártalmatlanítására az alábbi feltételek szerint: feltételek

 

5.) Panaszbejelentésével az alábbi békéltető testületekhez fordulhat: Hulladékgazdálkodási információk / Panaszkezelés