Formanyomtatványok

Formanyomtatványok

Kedves Ügyfeleink!

Az alábbi nyomtatványok mellé az alábbi dokumentumot(okat) szükséges a változás bejegyzése érdekében bemutatni:

- ingatlan adásvétel esetén: ingatlan adásvételi szerződés ill. földhivatali bejegyző határozat VAGY 30 napnál nem régebbi tulajdoni lap másolat

  + Új-igénybejelentő-lakosság (új építés, vagy eddig igénybe nem vett szolgáltatás esetén), VAGY Ügyfélvált.-bejelentő és a MOHU-s Bekapcsolási értesítő (meglévő ingatlan és szolgáltatás esetén)

- ajándékozás esetén: ajándékozási szerződés, földhivatali bejegyző határozat VAGY 30 napnál nem régebbi tulajdoni lap másolat

  + Ügyfélvált.-bejelentő és a MOHU-s Bekapcsolási értesítő

- öröklés esetén: jogerős hagyatékátadó végzés (annak meghozatala előtt halotti anyakönyvi kivonat) + Általános-változás-bejelentő  és a MOHU-s-Bekapcsolási-értesítő 

- ingatlan bérlése esetén: bérleti szerződés + Ügyfélvált.-bejelentő

- közületi szerződéskötés esetén: aláírási címpéldány, cégkivonat, bélyegző (nem aláírásra jogosult személy esetén meghatalmazás szükséges!)

 

Amennyiben nem saját ügyében jár el, MEGHATALMAZÁS szükséges, letöltéséhez kattintson IDE!

2024.09.01-től kezdődően a MOHU megváltozott azonosítási rend miatt szükséges minden Ügyfelünk születési adatainak (hely, idő) rögzítése! Amennyiben ezen adatok rendszerünkben még nem szerepelnek, az Adatbejelentő lap ill. az Adatkezelési nyilatkozat kitöltésével és megküldésével lehetséges az érdemi ügyintézés!